UWAGA! Dołącz do nowej grupy Zawiercie - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania PZU „Mistrzu, zwolnij” w Zawierciu

Wiktor Tabin

Wiktor Tabin


PZU, we współpracy z Policją, zainaugurowało kampanię „Mistrzu, zwolnij”, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach i ograniczenie liczby wypadków. Kampania jest kontynuacją popularnej akcji sprzed lat, „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. Statystyki drogowe w Polsce są alarmujące, a działania prewencyjne mają za zadanie zmienić niebezpieczne zachowania kierowców. W Zawierciu mieszkańcy również będą mieli okazję uczestniczyć w tej inicjatywie.

Kampania „Mistrzu, zwolnij”, rozpoczęta 2 września, ma na celu promowanie kultury reagowania na niebezpieczne sytuacje na drodze. Z danych wynika, że w ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a tylko w te wakacje zarejestrowano prawie 350 ofiar śmiertelnych. PZU oraz Policja apelują o większą ostrożność u kierowców oraz o respektowanie przepisów ruchu drogowego, aby zmniejszyć liczbę wypadków i ich tragicznych skutków.

W ramach kampanii do kierowców trafi milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą wręczane w czasie kontroli drogowych oraz przez pracowników PZU. Naklejki mają symbolizować deklarację odpowiedzialnej jazdy i zachęcać innych użytkowników dróg do przestrzegania przepisów. Dodatkowo, w miastach, w tym Zawierciu, można zobaczyć billboardy przypominające o bezpieczeństwie, a także specjalne kampanijne auto, które porusza się z dozwoloną prędkością, aby wpłynąć na postawy kierowców.

Warto również dodać, że PZU przeprowadza badania dotyczące szkód komunikacyjnych, które pokazują, iż każdego dnia przyjmowane są liczne zgłoszenia związane z kolizjami na drogach. Inicjatywy takie jak „Mistrzu, zwolnij” mają na celu nie tylko edukację, ale również inspirowanie kierowców do zmiany postaw i świadomego uczestnictwa w ruchu drogowym. Mieszkańcy Zawiercia są zachęcani do aktywnego udziału w kampanii oraz dbania o bezpieczeństwo na drogach.

Źródło: Policja Zawiercie


Oceń: Nowa kampania PZU „Mistrzu, zwolnij” w Zawierciu

Średnia ocena:4.88 Liczba ocen:7


Zobacz Także